Suna gratuit de pe calculator in orice retea internationala

Cu doua zile in urma v-am oferit o lista de site-uri cu SMS gratuit.Astazi vreau sa va prezint un site care suporta apeluri telefonice si video in toata lumea.Nu trebuie sa descarcati nici un program.Totul e online.Trebuie doar sa creati un cont care se face foarte rapid,va logati si apoi va puteti bucura de 10 minute pe zi de apeluri telefonice oriunde in lume.

Este vorba despre Voixio.com
Dati click pe Connect sa incepeti

LASATI UN COMENTARIU SI SPUNETI DACA V-A MERS.EU NU AM AVUT PROBLEME

8 comentarii:

  1. foarte tare ! imi merge.mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nu e grati frate , pai cu bani sun direct de pe telefon

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu merge incercati mai tarziu.Incercati sa sunati si cu prefix si fara.

    RăspundețiȘtergere
  4. +4072xxxxxxx
    072xxxxxxx
    72xxxxxxx

    Cum naiba tre sa formezi ?

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi merge ...mersi ...

    RăspundețiȘtergere
  6. unde dau sa imi apara butoanele sa formez nr-ul ca nu vad e alb si am facut cont da nu mi-a trimis iinapoi p email sa confirm

    RăspundețiȘtergere
  7. nu pot sa ma inregistrez.Dau register si nu imi apare nimik

    RăspundețiȘtergere
  8. Puteti sa incercati si 031.260.00.00 numarul de acces de la Belltel, vorbesc de ceva timp in Germania prin ei si merge bine. Se poate suna aproape oriunde in Europa si retele fixe si mobile din SUA si Canada. Serviciul este gratuit!

    RăspundețiȘtergere