Cum poti intra pe mai multe IDuri fara sa instalezi Multi mess

Iata cea mai buna metoda pentru a sta logat pe mai multe IDuri de Yahoo messenger.Dureaza doar un minut si nu trebuie sa instalati nimic.Doar urmati pasii urmatori:
- In START -> Run -> scrieti regedit
- Acum intrati in HKEY_CURRENT_USER/Software/Yahoo/pager/Test
- In fereastra din dreapta dati Click Dreapta si Click pe New/DWORD Value
- Acum fisierul New Value #1 trebuie redenumit in Plural
- Dublu Click pe el si la Value data introduceti cifra 1 si dati OK
- Enjoy !

13 comentarii:

  1. buna vreau si eu o metoda de a ma feri de spargatori de mailuri daca exista,ma supara cineva m-ia spart mailu de cateva ori am recuperat parola dar o schimba atunci cand intra respectivul,am bagat la un moment dat o parola din 30 de caractere si degeaba ,multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  2. am setat si eu pt a putea intra pe mai multe id-uri odata dar nu stiu cum sa le deschid pe toate in acelasi timp,spuneti-mi va rog!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. am facut si eu aceste setari, dar nu am inteles cum trebuie sa procedez pt a intra in acelasi timp pe mai multe id-uri

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e nimic complicat.Dupa ce ati facut setarile deschideti messengerul,va logati, dupa care daca mai aveti alt id deschideti din nou messengerul fara a iesi de pe primul ID.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu-mi raspunde nimeni la intrebarea de mai sus cu spargatorii de mailuri?aveam aceeasi parola si pe mess,e pus de sot sa verifice pe unde am navigat si ce am vb pe mess,ma enerveaza f tare si vreau o solutie pt a nu mai putea intra respectivul,va rog mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi am folosit si eu.........superrrrrr!!!1

    RăspundețiȘtergere
  7. am facut tot ce scrie mai sus dar,am scris cifra 1 am dat ok dar nu merge sha deschid...ce pot face?

    RăspundețiȘtergere
  8. "am facut tot ce scrie mai sus dar,am scris cifra 1 am dat ok dar nu merge sha deschid...ce pot face?"

    Daca nu merge inseamna ca nu ai facut ceva bine.Incearca din nou.Daca nici atunci nu merge va trebui sa iti istalezi multimessenger.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte buna setare.Cu multi mess-ul te poti trezi daca nu-i facut ca lumea chiar si cu un virus.Si pana la urma tot aia face ce a zis admin.

    RăspundețiȘtergere
  10. oke dar eu dau run si regedit cand dau enter imi apare "Registry editing has been disabled by your administrator" atunci ce fac?????? RASP RAPID :D

    RăspundețiȘtergere
  11. nu merge la mn este o prostie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prietene fara suparare,dar nu e vina mea ca nu esti in stare sa urmezi niste pasi simpli pe care i-am explicat in detaliu.

      Ștergere