SMS gratuite

Afla cum poti trimte mesaje sms gratuite oriunde in lume.In ultimii ani am vazut multe site-uri care promit ca ofera serivii gratuite de sms dar cand a venit momentul sa testez serviciul lor am fost dezamagit de rezultate.Dupa cautari indelungate am gasit in sfarsit o solutie pentru a trimite sms-uri gratuite.Este vorba despre un site numit SMStexter.
Doar ca sa stiti,prefixul pentru romania este 40.Deci daca doriti sa trimiteti sms pe un numar de orange de exemplu,numarul va arata asa:  40753222111 (acesta nu este un numar de telefon real ci este scris aleatoriu)
Linkul catre site este acesta: http://smstexter.com/

2 comentarii:

  1. Sa vedem cat o sa dureze si acest serviciu pana nu va mai functiona pentru Romania.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intamplator am mai gasit si eu o adresa pentru a putea trimite sms-uri gratuite. Adresa este: www.mesajgratuit.ro

    RăspundețiȘtergere